Keramost, a.s. – Provoz Obrnice
kontrola stavu pásových dopravníků
Rok 2022
04/2022
číslo | název PD | šíře PD | délka PD | Stav | stav DP ( poškození ) | Stav DP | návrh opravy |
---|---|---|---|---|---|---|---|
PD1 | 4448/pas v podavači hlavní linky/surovinový rošt | 1800 | 17 bm | ![]() | Poškozené hrany | 2 | |
PD2 | od podavače hlavní linky, šikmý dlouhý | 1200 | 70 bm | ![]() | poškození ve spoji, poškozené segmenty čelního stěrače | 2 | |
PD3 | 6168/ od šikmého do přípravny | 1200 | 20 bm | ![]() | Poškozené hrany DP, horní krycí vrstva | 2 | |
PD4 | 7677/ střecha zpětné mísení | 400 | 127,10+spoj | ![]() | Doporučujeme servis stěračů | 2 | Výměna proběhla 15.8.2019. |
PD5 | Násypka boční linka | 1600 | 17 bm | ![]() | Bez závad. | 1 | |
PD6 | od podavače boční linky do přípravny | 1000 | 32 bm | ![]() | mírně poškozené hrany DP | 2 | Výměna DP 12.2.2021 |
PD7 | nový modrý (na něj soda), do MKMH2 | 650 | 17,17+spoj | ![]() | mírně poškozená horní krycí vrstva od bočnic násypky, doporučujeme kontrolu a servis stěračů | 2 | Kompletně nový PD, montáž 07/2020 |
PD8 | DP ve vaně (hlavní linka) z něj mat. do sody | 1500 | 21 bm | ![]() | Poškozené hrany | 2 | |
PD9 | 7676/ od sody (hl. linka) do MKMH 1,2 | 1000 | 45 bm | ![]() | 2 | výměna DP 26.2.2020 | |
PD10 | 3221/ do rotační sušárny RS1 | 650 | 44 bm | ![]() | doporučujeme seřídit chod DP, mírně poškozené hrany DP | 2 | |
PD11 | do rotační sušárny RS2 | 650 | 44 bm | ![]() | Bez závad, Hrana DP dře o konstrukci držáků spodních válečků | 1 | 28.11. proběhla výměna DP |
PD12 | (k baličce) dlouhý kolmo k RAJ uvnitř u zdi | 650 | 18 bm | ![]() | Bez závad | 1 | výměna DP 29.1.2020 |
PD13 | (k baličce) šikmý, podléza se směr ke kompresoru | 500 | 13 bm | ![]() | Bez závad. | 1 | |
PD14 | (k baličce) nahoře na rampě - krátký, poslední | 500 | 4,5 bm | ![]() | Bez závad. | 1 | |
PD11 | pas z plničky - lepení pytlů (konec - ruční skládání) | 200 | 9,39+spoj | ![]() | Bez závad. | 1 | |
PD16 | před lepičkou - stará linka (srovnání tašek ručně) | 200 | 6,42+spoj | ![]() | Bez závad. | 1 | |
PD17 | stará linka dávání/plnění sáčků ručně | 200 | 8,15+spoj | ![]() | Bez závad. | 1 | |
PD18 | dlouhý, šikmý nahoru ke Concetti | 400 | 34 bm | ![]() | Bez závad. | 1 | |
PD19 | před šikmým pasem - za boxerem | 400 | 4,12+spoj | ![]() | Prasklina ve spoji DP | 1 | |
PD20 | příčný pas (boxer) | 300 | 6,5 bm | ![]() | Bez závad. | 1 | |
PD21 | otoč tašek - za válečky, nahoře 1. Concetti | 770/800 | 2 bm | ![]() | poškozená páska ve spoji | 2 | |
PD 22 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
PD23 | velký, poslední - posouvá tašky na palety | 500 | 7,5 bm | ![]() | Bez závad. | 1 | |
PD24 | pas do plničky na střeše, červená budova dotřiďovačky | ![]() | Bez závad. | 1 | |||
PD25 | Kešner - trubkáč | 840 | 5 bm | ![]() | poškozené hrany DP | 2 | |
PD26 | Auto silo - pod žlutým silem venku | 500 | 4,5 bm | ![]() | Bez závad. | 1 | |
PD27 | venku za linkou kompaktoru pod silem 2 - ULTRA | ![]() | Bez závad. | 1 | |||
PD28 | venku za linkou kompaktoru pod silem 1 - HRUBÝ | ![]() | popraskaná spoj DP, poškozené hrany DP | 2 | |||
Vysvětlivky: | |||||||
Bez závad | ![]() | Bez závad. | 1. | ||||
Malé poškození nebránící provozu, oprava v náhradním termínu | ![]() | Poškozený | 2. | ||||
Poškození, hrozí havárie, doporučujeme kontrolu případně opravu | ![]() | Nutná oprava. | 3. | ||||
11/2021
12/2020
07/2020
08/2019
04/2019
SC 2000 – lepidlo
CN tex. 100, 150, 220 mm – opravné pásky dopravních pásů ( průrazy, trhliny apod. )
HKV – horní krycí vrstva dopravního pásu
SKV – spodní krycí vrstva dopravního pásu
CN – cenová nabídka